En av årets bästa!

Grönan var ju så jäkla schyrre och bjurrade på biobiljetter. Två stycken till och med! Så jag gav Älsklingen ett val: aningen långpromenad eller biobesök. Han valde bion. Så vi gick och såg Stardust. Som var en otroligt bra film! Älskar sago-äventyr-komedifilmer.
Robert de Niro var bäst! Fan vad jag skrattade! haha!
Men jag rekomenderar filmen. Är det någon du ska se på bio så ska du se den..


Imorgon ska jag vara i skolan. Och på fredag ska jag göra en jobbig sak. Hoppas det bara kan vara över snart.. Ajsing, min mage så det svider.


Den här tanken går till min vän P som har oturen att träffa assholes till killar.. Vi och din hund finns för dig i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0