Enchiladasmiddag och zombieattack!

Totalmissade en kompis födelsedagsfest igår. Av lite olika anledningar.. Illa, illa. Hoppas dom hade kul iaf. När jag väl kom på att jag borde gå på den där festen hade jag redan andra planer.
Käkade smaskig middag med gänget hemma hos Daniella. Kycklingenchiladas! Supergott faktiskt. =) Drack till och med julmust! Sååå jääääkla mumsigt! Måste handla hem det i dag. Helt beroende..
Vi skulle kanske gå ut. Eller inte. Klockan blev sent. Typ ett och då kändes det ganska sent. Spelade Familje geni tills klockan närmade sig två istället. Sen åkte vi hem. Käkade nattmat och somnade nykter och glad framåt tre-halv fyra. (hade nämligen pimplat vatten under de sista två timmarna typ). Vaknade pigg och plugglad vid elva. Fast då var ju klockan "egentligen" tolv (eftersom vi ska ha ställt om dom nu).
Lyxigt med en extra timme =D
Så nu har jag setat i soffan ett tag. Ungefär sen jag gick upp alltså, och pluggat! Läser och skriver massor! Känner mig väldigt duktig faktiskt. Var tvungen att ta en paus och blogga lite.

Hittade nämligen bästa grejen i fredags! En film som ganska bra beskriver vad man ska göra om det blir en zombieattack! (läs tidigare blogginlägg om mina zombieproblem).
Zombiefilmen!




Är dessutom superbesviken! Jag hade en tid att passa i dag och det var klockan ett för då började reprisen till Bonde söker fru. Men totalmissade! Satte på 4:an fem minuter innan programmet slutade.. Jag ska sluta vara upptagen på onsdagar framöver....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0