Fredag

Efter en god natts sömn sitter jag här nu igen. I dag ska jag vara lite bättre på pluggandet. Även om det finns en hel del annat att hitta på. Som att till exempel ta en promenad till Fältöversten och handla nya underkläder. Eller att diska.. Kommer nog göra båda saker faktiskt.
Och hålla tummen för att Ica börjat sälja julmust! Love it!
Must. Have.

Älsklingen är sjuk. Eller nåt. Han trodde först han ätit ofärdig kyckling i onsdags för han började må illa efter maten. Inte jag. Sen dagen efter mådde han fortfarande lite illa och så hade han ont i huvudet. Fast inte som huvudvärk utan som om det brann (?) innanför pannan (fast han har ingen feber). Och i dag är alla symptom kvar fast nu kändes huvudet som att det satt ett tjockt pannband runt det.
Någon som är bra på att ställa diagnoser?

Är ganska sugen på att äta potatisgratäng med kött ikväll. Och massor med vitlökssmör! Som ska smälta över precis allt som ska in i min munn. Sen till det är tomatsallad med vinegrett över. Jummie!
Så jag måste nog till Fältöversten iaf. Handla hem mjölk och grädde ;-) Och det där andra som jag ville ha... hmm.




Jag har börjat träna min mage. 70 övningar igår. Snart samma i dag och imorgon.. Den ska bli smal och rutad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0