Fullt upp..

Syrran klagade på att jag inte uppdaterat bloggen på länge och inte svarar i telefonen. Hmm.. Jag har haft fullt upp helt enkelt. I fredags åkte jag hem till Eskilstuna på en gång efter skolan. Fast jag åkte inte hem till mig utan till Ärla där Älsklingens familj bor. De ska flytta så vi hjälpte till lite grann.. Sen åkte vi hem igen på söndagen, vid lunch. Slappade hemma lite grann. Orkade inte blogga då.
Igår jobbade jag faktiskt. Sorterade Whitelines block i Västerås hela dagen. Var tvungen att gå upp kl 6! Det var länge sen det hände och jag var ganska trött.. Så anledningen till att jag inte svarade i luren var för att jag jobbade för fullt =) Åkte hem. Var hemma runt sju. Lagade mat. Myste med Älsklingen. Somnade. Vaknade. Uppdaterade bloggen! PHEW!


Så är läget alltså.
Just i dag ska jag plugga. Har seminarie imorgon och tenta nästa fredag. Annars händer inte så mycket. Just nu är det bara skolan som gäller..


Woho! Ugly Betty börjar ikväll! Har längtat =)



Jag har bestämt mig för att börja spela badminton igen. Gruppträna med SSIF i Frescatihallen. Fast det börjar i vår.. Får ströträna lite så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0