Har du en väckarklockan till mig?

Jag äger ingen väckarklocka. Illa. Ännu mer illa är att mitt alarm  på mobilen inte fungerar. Vet inte varför, men det går bara inte. Så imorse skulle jag upp ur sängen ungefär tio i åtta. Älsklingen lämnade lägenheten, med sin mobil (min väckarklocka alltså) strax innan sju. Stackars sate som börjar skolan så tidigt! Men iaf. Jag bad honom att ringa mig när klockan var tio i så jag vaknar. Det ringer men klockan är bara 20 i. Så jag tänker då kan jag sträcka mig i sängen tio minuter. Yeah right! Så jag somnade skönt om.. Vaknade en timme senare, ungefär fem minuter innan jag egentligen skull gå. Av att Älsklingen ringde igen.
- Jag visste det! sa han..
hehe


Ska till skolan snart i alla fall. För det är ett seminarie på eftermiddagen. Ehm.. borde kanske läsa boken lite mer. Eller nåt. Det går nog bra..



Matidé till ikväll? Någon...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0