Hem- och kärlekslängtan

Nu börjar jag sakna Stockholm igen. Min lägenhet. Mitt hem. Och så saknar jag min kärlek. Han är inte här. Han är hemma hos sin familj. Fast ikväll får vi ju ses igen. På tåget hem. Nångång..


Ska slå mig ner i soffan med lite ostbågar och min bok. Läser Isfolket igen. Har snart bara 10 böcker kvar. Kommer sakna dom. Har läst böckerna hittills i två år nu tror jag. Lite då och då. Ibland blir det längre uppehåll och sen kommer man tillbaka igen. Undrar vad alla böckerna har kostat egentligen.. Fast det är Perk som betalat nästan alla. Och så har vi/hon fått dom i present också.
(hmm, intressant stycke i mitt liv. Not.)


Min syster Lisa: Kan inte du baka något?
Jag: Nej.
Men hoppas hennes sug efter sötsaker ökar för då kommer hon att baka något. Och jag slipper.. Baka är supertråkigt. Och förra gången var det inte ens värt det, eftersom kladdkakan inte blev så god. Suck på den.



Älskling, jag sov dåligt utan dig i natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0