Imorgon sker det jobbiga..

Imorgon ska jag göra det där jobbiga. Så jobbigt att det svider till i magen när man är grymt nervös, eller liknande. Fy fan.. Tur att min Älskling ska vara med mig. Jag behöver lite stöd..


Imorgon är också den sista föreläsningen för kursen. Men det är ungefär tre veckor kvar. Så sista veckan är det endast tentaplugg och sånt.. Skönt att kunna fokusera på endast det. Vill verkligen klara bra på det här provet. För kursen har var toppenbra! Och kul :)



Ska dela mig en blodapelsin lite senare.. Jummie! Och önska mig lycka till imorgon!

Kommentarer
Postat av: Soff

Jag vet inte vad det är du ska göra, men önskar dig så klart lycka till strump! Tänker på dig imorgon =)

2007-10-11 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0