Jag behövde visst sova..

Hmm.
Egentligen borde jag vara i skolan. Eller jag borde kanske inte. Eller?
Klassen har gemensamt bestämt oss för att ha tentaseminarier. Ett av dem i dag då. Men jag var så tusan trött! Ögonen gick inte att öppna! Och då var det bara att krypa ner i sängen igen. Kollade på vädret på tv och då ångrade jag verkligen inte att jag stannade hemma. Funderar på att ha persiennerna nedvinklade hela dagen! Eller tills det blir sol...
Så nu, efter frukosten, ska jag plantera mig i soffan med skolböckerna! Ska tokplugga några timmar tills Älsklingen kommer hem. Måste passa på när det är lugnt och tyst här hemma.



Måste hitta en vinterjacka.. En varm och gosig. Och snygg! = omöjligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0