Jag och min fikus

Tog en promenad till Prisextra igår. Den främsta anledningen var för att jag var så galet sugen på godis! Men väl där kom jag och Älsklingen på lite annat nödvändigt. Den bästa saker jag handlade var en blomma - en fikus! För 25 spänn!
Nu står den i mitt fönster och är vacker.. =) Me like it.



I dag ska jag vara i skolan typ hela dagen. Föreläsning och seminarie och sånt. Förstod ungefär ingenting av det jag läser till seminariet. Illa. Men det får gå som det går...



Nu vaknade Älsklingen.
Ska gosa lite innan jag måste åka!



Just nu är jag väldigt shoppingsugen.. Men ska faktiskt börja köpa julklappar den här månaden! Så kan jag shoppa sen... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0