Jag och Peppe lyckas aldrig!

Vi har försökt ett antal gånger. Att komma ut efter en förfest alltså. Vi ensamma brukar i vår ensamhet festa själva. Alla andra brukar inte ha tid. Eller är sjuka, eller "sjuka". Tråkiga är dom i vilket fall..
Så igår. Jag och Pepps satt hemma hos mig. Älsklingen var också hemma, iofs. Drack lite drinkar, och spelade Geni. Snackade med en klasskompis som var på en annan fest (varför blev inte vi bjudna?) Dom skulle ut sen. Till Patricia. All right. Möttes upp i kön. Eller dom stod i kön, vi smet in. Kommer fram väldigt snabbt till vakten. Vi stod nämligen i någon sorts vip-kö. Eller nåt.. Alla kommer nästan in. Inte klasskompisens pojkvän som var ganska full! Han visade upp busskortet för vakten, istället för legget, och då var det kört. haha..
Så vi gick ur kön. Ställde oss längst bak igen. Busskortet tappade han. Alltså ungefär 1500 spänn, eller vad nu ett halvårskort kostar. Illa..
Sket i Patricia. Peppe missade precis sitt tåg så vi skulle sätta oss och ta en öl tillsammans på nån pub. Men just då stänger alla pubar! Hello? Varför stänga klockan ett på natten? Väldigt dumt...
Så vi hängde och snackade utanför Blå dörren. Sen lite i Slussen. Och så åkte vi hem sen.

Förra gången det bara var jag och Peppe så spelade vi badminton på min gata. Och hamnade på en korridorsfest i mitt hus. Gången innan det så blev vi gatumusikanter på Götgatan. Den gången gick vi iofs in på After, men endast för att kissa. Blev då nästa utslända för vi stod och drack vår egna blandning i toakön.. hehe.


Dagen har spenderats i mysets tecken. Ehm.. Med lite tarre och Bonde söker fru-reprisen. Lovely! Ska strax kolla in Ensam mamma söker. Jäkla mycket sök idag alltså! =)



Imorgon ska jag träffa syssen som kommer till Stockholm för att köpa hår. Fräscho.. Hehe. Typ käka lunch och sånt.



We'r all painted by numbers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0