Jäkla busskort...

Jag promenerade till tunnelbanan. Åkte hissen ner. Fingrade i väskan och kom på att jag glömt åkkortet hemma. (alltså, ska man kalla det tågkort eller busskort? För man använder ju den till allt!) Så då var det bara att gå hem igen. Tur att jag inte bor så långt därifrån.
Tog i och för sig bussen till stan sen.

Jag tror fåglarna i parken på väg till t-banan hade ätit något dåligt. Det var bajs över hela gången och de satt och sjung, eller pep på typ alla grenar. Sen pluppade det överallt i vegetationen utanför gångbanan. Hmm.. Tur att ingen träffade mig.

Jag har kladdat ihop nästan all fakta om pandan i ett dokument nu. Nästan artikellikt. Eller nåt. Ska söka upp en pandaexpert att intervjua också. Få lite mer kött på benen så att säga..
Orkar inte plugga mer i dag. Tänkte slå mig ner i soffan framför tvn faktiskt. Eller framför datorn med en film.. Vet inte vad jag är mest sugen på än :)
Sen måste jag ju laga mat ikväll också! Bestämma helt själv vad jag vill äta! (bäst!)



Joråsåattesåärdet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0