Matinhandling i dag då

Inom en timme ska jag åka och handla mat. Ska möta Älsklingen nere på stan. Får se vad vi får hem.. Har sökt lite på nyttigare recept. Även om jag helst av allt skulle vilja äta en stor köttbit med bearnaisesås och kulpotatis. Fy fan va gott! Eller tacos... Jum, jum, jum.

Annars då? Har inte gjort så mycket under dagen. Satt med skolboken tidigare. Har seminarie imorgon. Den här gången har jag nog förberett mig minst. Orkar inte mer.. Satsar mer till nästa seminarie ist.

Har haft en superskön helg. Först lite party på fredagen. Lugn lördag. Var och käkade lunch med Lisa-fisa (min syster).  Kollade på tv hela kvällen. Och utklassade familjen i frågespel. Söndagen spenderades i soffan med en bok.
Geni heter frågesporten vi spelar. Nu har jag spelar det så många gånger att jag kan alla frågor. Så det är inte så kul längre.. Måste köpa en ny version. :-) Till Älsklingen stora sorg. Det är inte direkt hans favoritspel. hehe..

I helgen ska jag bara umgås med mina tjejer. Ta en drink, eller två. Eller öl, eller vin, eller cider, eller vad man nu tycker är gott att dricka. Jag har inte bestämt mig..
Kanske går ut och dansar. Vem vet!




Min mage kurrar... Börjar bli ganska hungrig nu. Älskling, ring så jag kan åka någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0