Men wtf...!

I dag var dagen jag skulle börja plugga ordentligt! Klockan är nu snart fem och jag har inte ens öppnat boken! Annat har kommit ivägen.. Eller jag har låtit det göra det.
Vaknade iofs ganska sent. Skönt med sovmorgon. Kollade på en film med Älsklingen. Sen gick vi och storhandlade! Massor med mat. Släpade hem. Helrensade kylen och frysen. Alla 13 tacosåsburkar som vi hade är nu slängda! :'( Vi som hade sparat så länge.. (haha).
När vi hade rensat, städat skåp (lite snabbt), delat upp köttfärs i mindre bitar och samma sak med flerpack kött så blev vi hungriga. Beställde faktiskt pizza! Gött.
Käkade den samtidigt som vi kollade på nya avsnittet av South Park. När det var slut så satte jag mig vid datorn. Och jag har ännu inte hunnit göra de saker som jag alltid gör när jag sätter mig här. Typ läsa tidningar, kolla alla bloggar, uppdatera bloggen, läsa mejl, facebook, bilddagboken osv. Allt som allt tar hela proceduren ett tag.
Men efter den här uppdateringen så är det bara expressen.se som ska besökas. Och dn.se. Iofs börjar AFV fem över fem..
Please, ge mig motivation!!!



Jag utmanar dig i att spara lika många tacosåsburkar som vi hade, eller fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0