Nu är jag ensam!


Fortfarande är det pandor som gäller hemma hos mig. Satt till klockan 9 igår kväll och skrev fakta. Good work, me! I dag ska jag börja skriva på själva artikeln! Det mest spännande!
Min kärlek har lämnat mig och åkt till Malmö. Han ska vara där tills på torsdag. Och ta bussen dit och hem! Bara för att tågbiljetten är dyrare åt ENA hållet än vad det kostar att åka tur och retur till London! Den här världen är ganska sjuk! Så han ska bussa sig i ungefär 7 timmar i dag. Stackarn..
Men först ska jag ta mig ner till stan och handla hem mat och sånt. Så jag slipper göra det senare i dag, eller imorgon. Eller, kanske måste åka ner imorgon. Men förhoppningsvis inte.


Just den här pandan bor i Wolongreservatet i Kina. Där populationerna bor väldigt skilda från varandra, vilket kan leda till inavel. Förödande för det lilla söta, snälla djuret.. Damn you world!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0