Öl hit och öl dit..

Brudarna lyckades övertala mig att följa med till SysteroBror ikväll. Ingen famous som ska uppträda i dag heller, men det är en skön vardagslyx att gå dit. Bränna bort dom sista pengarna på skratt och öl. Inte illa =)
För imorgon är det "löning". Eller låning kanske är det rätta ordet..

Nu har jag inget mer i skolan förens nästa fredag då jag ska ha tenta. Så nu är det bara plugg, plugg, plugg som gäller! Tänker minsann skriva full pott den här gången! Sådeså.

Tomt. Jag gör liksom inte så mycket om dagarna. Har verkligen inget mer (spännande?) att skriva om. Vad vill du veta? Hände inget speciellt på väg till skolan, i skolan eller på väg hem från skolan.


Älsklingen sa att jag har fått en Stockholmsdialekt.. Bra eller dåligt?

Kommentarer
Postat av: eirikur

oh my! lilla 08, thats baaaad. slösa inte bort pengarna, vi ska ju till norway! prutt

2007-10-24 @ 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0