Oups..

Om det var någon som hann läsa mitt förra inlägg så sorry. Jag var trött och hungrig igår. Skadad också! Blev lite arg.. Hoppas ingen tog illa upp. Man får visst klaga hur mycket man vill, för jag vet faktiskt inte hur ditt liv är.



Älsklingen ringde.
- Du, jag missade bussen!
Men wtf!
- Varför då? frågade jag.
- Han (kompisen) sa att det skulle ta typ en halvtimme, men det gjorde det inte!
- Hur kan du lita på vad han säger om tid egentligen?!
Historia: han kompis höll på att få dom att missa planet hem från Japan i somras. Och Älsklingen litar då på vad han säger om tid.. Smart. Men nu gick hans buss 11:30 men skulle ta längre tid. Så han är inte hemma förens klockan 20 ikväll.. Damn it!


Sov dåligt i natt gjorde jag också! Är astrött...

Kommentarer
Postat av: perken

vad händish? ingen uppdatering på blogg på typ fyra(!!!) dagar. + inget svar när man ringer på telen. omg. var äru? tänkte på norge, om vi ska bestämma färdsätt osv. anna kommer inte följa me =( puss älsk

2007-10-23 @ 09:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0