Plugg och höstpromenad?

Har nu vart uppe ur sängen ett tag. Pluggat såklart.. Som en ostbåge i soffan! Känner mig för att ta en promenad. Fast jag är också så jäääkla shoppingsugen! Det kliar i mina små fingrar! Damn vad jag är sugen.. Har faktiskt inte handlat något till mig själv den här månaden (som iofs nyss börjat). Jobbade ju också extra en dag för nån vecka sen som jag snart får pengar för. Sen kommer jag ju inte heller åka till Norge med Erika... (där sparar jag ca 1500 spänn). Hmm.
Jag vet att det faktiskt inte är ett humm längre. Jag kommer ta en promenad ner till stan. Handla mig något snyggt. Kanske till och med kortar på promenaden och tar buss en bit. Får se vad jag orkar med.. Ska nog kolla in en varmare jacka. Fast det tror jag kan bli lite dyrt "bara så där".
Inköpet måste planeras!
Vill ha en ny kjol tror jag..


Jag hade en obehaglig "dröm" just innan jag vaknade. Älsklingen hade åkt iväg till skolan och jag somnat om. Drömde då att jag hörde att han satte in nyckeln i låset. Men att det var ett tveksamt ljud, alltså: hörde jag, eller hörde jag inte. Jag sov inte djup utan jag kände mig ganska vaken.. Sen såg jag något svart som kom in vid sängen (Älsklingen har en svart jacka). Saken kryper upp i sängen och hänger sig nära över mig! Och andas djupt! Typ som om Älsklingen skulle hänga där över för att väcka mig. Och jag får typ panik och andas ashetsigt med det där svarta över mig.
Sen vaknade jag helt.
Riktigt obehagligt!



Nu: lägga in ny musik i mp3:n, fixa frillan och sånt.. sen åka ner till stan. En liten stund bara... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0