Shit, vad jag ändrar mig hela tiden!

Kom nyss hem från stan. Orkade inte klippa mig. Vet inte varför, men att gå till frisören tycker jag nästan är lika jobbigt som att gå till tandläkaren typ. Drar ut på det.. Men det bli ju bara värre om man gör så. Slitnare toppar, plattare, tråkigare frilla för varje dag! Just i dag hade jag ju chansen också. Passerade till och med stället, men gick inte in. (dom har drop-in).
Nu ångrar jag mig nästan...


Kom hem med en ny jacka i alla fall. En svart fodrar från H&M. Skisnygg, med lite annorlunda skärning på dragkedjan. Grym =D


Är fortfarande väldigt besviken på Älsklingen. Han sa att han bara var tvungen att skicka bilden till mig med hamburgare. Jävla jävel.. Med mig vill ha minsann aldrig äta hamburgare! Jag sa att jag skulle förlåta honom om han köpte hem julmust till mig. Vilket kommer bli typ omöjligt så... Men hoppas. Eller inte, för då kan jag fortsätta vara sur. (av ren princip)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0