Snodde...

Vilken svordom använder du mest?
Shit eller fan

Äger du en iPod?
Nä!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Jag har ingen så det är Älsklingens mobil som ställs om jag nu ska upp. Min egna mobils alarm funkar inte (?!).

Hur många resväskor äger du?
En. Lite liten, men lagom ändå för man tar ändå med sig för mycket om man ska resa

Använder du flip-flops?
Jo, ett par svarta från H&M. Som inte är i plast!

Var köper du dina matvaror ifrån?
Hemköp eller Prisextra.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Både och!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Beck - den näst senaste. Om brudar som blev överkörda av ett tåg..

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En lägenhet, kläder, resor, presenter... allt möjligt!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Hahaha! Ja

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nää! Jag somnar alltid efter typ fem minuter

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Den är tom..

Vad åt du till middag senast?
Kyckling enchiladas till lunch som vi käkade till middag igår! Smaskens!

Använder du huvtröjor?
Jepp

Kan du vissla?
Jag heter ju Johanna så....

Vem var den senaste som ringde dig?
Erika. Fast jag kunde inte svara..

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Det ska gå snabbt framåt, gärna med kullar. Eller så ska det snurra runt. Men absolut inte upp och ner!

Vilket riktnummer befinner du dig i?
08

Tittade du på tecknat när du var liten?
Eh, ja

Hur många syskon har du?
Två, Erika är 19 och Lisa 16

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nope

Vilken film kan du alla replikerna till?
Jag kan nog kanske inte alla repliker med Kejsarens nya stil är väl den som sitter mest

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Jag har inget köksbord.. :(

Diskar du din egen disk?
Ja, och Älsklingens och tvärtom

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja men självklart!

Vem var din favoritlärare och varför?
Bosse! Min klassföreståndare i högstadiet som jag kunde snacka om allt med!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Foto var roligast med svårt, och textproduktion

Vilken är din mammas hemstad?
Eskilstuna

Din pappas hemstad?
Skövde

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Typ 8 timmar minst.. :)

Vilken är din favoritfrukt?
Sura satsumas just nu..

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
22 år ung!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, jag är ju ganska tvungen med tanke på mitt yrkesval. Fast inte här på bloggen. Här kan jag skräpskriva!

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Veet faktiskt inte.. Måste fråga. Men jag tror dom tyckte det vara fin bara

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, hellre det än bungyjump

Tycker du om att krama folk?
Mmm, mys!

Äger du en digitalkamera?
Jomenvisst. Fast inga batterier just nu.. Tråk

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen på senare år tror jag.. Var länge sen jag läste en sorglig bok

Vad är du allergisk mot?
Pälsdjur. Eller katter bara.. Har faktiskt inte kollat mig, men jag kan ine gosa med min katt för då börjar det kli i ögonen! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0