Vill du ha en snustårta?

Gårdagens kväll utspelade sig så här:
Vi anlände till festen först. Som vanligt. Snackade lite skit. Det kom mer folk. Vi drack en god bål. Det kom mer folk. Jimmy fick en tårta av sin bror. Ett big-pack glass som blivit utkarvad i mitten där det satt en öppen dosa snus. Runt om på kanterna hade han satt dit utklippta bilder på halvnakna tjejer och tuttar. Sen i mitten hade han glömt ett paket cigaretter. Typ ingen käkade av tårtan. Fastän den var så rolig! :-)
Sen drack vi lite mer. Det kom mer folk. Framåt 22 kilade jag, Janet och hennes kompis Mathilda från festen för att gå till Harrys. Weeping Willows skulle börja spela klockan 22, men när hålls tiden egentligen? Fast det gjorde inget att vi var där tidigare. Stod längst fram under några låtar. Sen hittade jag Älsklingen längre bak. Mysigare att stå där..
Och den här personen hatar vi: Du hade på dig en vit och ljusgrå randig skjorta. Du hade ganska kort, men lockigt hår. Typ mellanblond. Du hade ingen taktkänsla, what so ever. Och du trängde dig som ett as.
- Hur såg han ut i ansiktet? frågade jag Älsklingen i bussen på vägen hem.
- Du vet som en kanelbulle fast när den är ogräddad, ja, som en ogräddad kanelbulle, svarade han.
Hehe..
Avslutade kvällen på kebabhuset. Det var smaskens! Åkte hem med tidiga nattbussen och somnade gott. Precis som jag vaknade. Skönt.


Utklassade min familj i frågesport nyss. Eller inte utklassade, mamma var ganska nära efter. Men det berodde på att jag aldrig fick rätt färg på tärningen när jag kastade. Antal rätt svar vann jag stor på! :-)
För då vinner jag pris...


Imorgon blir en lugn dag igen. Som i dag. Fast utan Eriksson-hamburgare. Jummie!
Sen åker vi hem till Stockholm framåt kvällen. Typ 20 eller 22. På måndag är jag ledig från skolan, men ska plugga som fan. Illa. Det är mycket stress i skolan nu..


Min älskling är bäst i världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0