What to do?

Serious! Grannarna har hamrat och borrat i väggarna typ hela dagen. Lite då och då. Det skallrar i fönstret och garderoben vinglar. Så illa är det! Så jag misstänker att dom nu har fler hål i väggen, än just vägg. Tänkt om jag skulle få för mig att borra lite och borra in mig precis på deras hål. Så vi får ett långt hål rakt igenom!
Haha.
Fast det vore inte så roligt...



Jag har fått lite gjort i dag. Dels lite på artikeln, fast bara research, inget skrivande. Sen diskade jag (utan att klaga som jag annars gör) och så småplockade jag undan lite skräp. Det är roligare att ha det snyggt och småstäda lite varje dag än att storstäda typ mer sällan. Så nu är det i stort sätt lika fint som i lördags då jag "storstädade".
Nu ska jag fortsätta plugga lite.


Någon mer som är sugen på stand-up på SysteroBror på onsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0