Älsklingens valda ämne

Min Älskling fick välja ämne som jag skulle blogga om och han valde:
- smeknamn för bröst

Okej.
Rodnande sätter jag igång att försöka skriva något vettigt om detta halvusla ämnesval. Eller? Bröst, bröst, bröst.. Tuttar, lökar och brön. Googlade på ämnen men det fanns tyvärr inget intressant. Blir jag den första att verkligen ta upp det här seriösa problemet? Vad ska vi kalla dem egentligen?
I filmen 40 year old virgin säger han att bröst känns som att ta på sandsäckar. Hmm.. Sen har det i den här lägenheten diskuterats i varför brösten kallas för lökar. Jag kom på ett äckligt exempel på varför, men det tänker jag inte ens ta upp här. Fundera ut det själv..


Vad kallas dina bröst?


Orkar inte skriva mer. Det var allt för seriöst att snacka om. Pfff.. Det är ju förtusan helg! Nu är det ledighet, fest och delvis pluggande som gäller! Yes! (för i alla fall två av händelserna)


En full tant snackade med mig och Älsklingen i dag. Hon sa att hon såg kärlek i oss. Tack...


Mina kallas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0