Ännu en slappdag

Vaknade. Gick upp. Satt vid datorn/tvn. Gjorde mig klar. Åkte till stan. Käkade cheese (beroende) :). Handlade smink på HM. Handlade på plånbok och bok på Åhlens. Handlade mat. Åkte hem. Satte mig vid datorn/tvn/köpt tidning.
Härlig dag.
hehe..


Imorgon har jag föreläsning två timmar. Sen ska jag bara hem tror jag. Och på lördag kommer mamma, pappa, faster, farbror och en vän till familjen till Stockholm för att gå på öl&whiskey festivalen. Men innan det ska vi alla ses och käkade lunch tillsammans. Får se vart vi går i år. Förra året var vi i hötorgshallen.. Ska kolla upp nåt ställe nu i förväg så vi vet vart  vi kan gå =)
Efter det kommer jag nog åka hem till Eskilstuna på en gång. Utgång med Perk och vänner  på kvällen. Borde ta det lugnt, men det får jag göra senare i livet. Det hinns med.. Ska hem nästa helg också, men då är inte Erika hemma. För då är hon förhoppningsvis utomlands. Avis? Ja!
Hade jag haft tid och pengar så...


Måste alla prata typ bäbisspråk i 7th Heaven? Tjejer som ba: mjäk mjäk mjäk.. Så störigt!


Vad ska jag äta till middag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0