Dagen - måndag

Igår blev det inte mycket pluggande. Gick ju upp ur sängen framåt sju. Sen käkade jag lite och sånt där. Så inget plugg den dagen! Illa! Så idag vaknade jag tidigt (eller nåt). Fick lov att skippa föreläsningen för att göra klart sakerna till seminariet imorgon. Jag ska dessutom vara ansvarig för ett kapitel så det var ganska viktigt att jag gjorde det bra.. Hann iofs med en promenad till Weekday med Älsklingen där han handlade två par jeans.
Käkade tacos sen.
För det var ju idag som jag blev bakishungrig. Ehm.. hehe.
Fy fan. Kommer inte festa så där någe mer. Det var nog den sista ouzoshotten som satte sig helt fel i hjärnan. Klev av tåget en station för tidigt. Rumlade hem från Karlaplan dyngrak! Vad som helst hade kunnat hända! Fy fan Johanna! Sen ramlade jag hemma mot bordet så jag har feeetaste blåmärket EVER! Har tagit en bild, men har inte lagt upp den på datorn. Dessutom hade det utvidgat sig lite sen dess. Gör svinont verkligen.. Fy fan säger jag igen.


Men imorgon är det bara skolan som gäller. Iaf fram till klockan 15. För då ska första versionen av fältrapporten från Askö vara klar. Innan det är det ett litteraturseminarium. Ganska soft är det iofs..


Men nu mer tv.
:)


Och popcorn... mums

Kommentarer
Postat av: erk

ne, ska ju åka utomlands den 3:e.. annnars hade jag nog gått. kommer du hem då lr? sakna

2007-09-25 @ 10:12:02
URL: http://perku.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0