God morgon Håkan-dag!

Jag drömde inte om att se Håkan live. Jag drömde däremot att jag handlade maten med klassisarna till Asköresan. Och ett pucko som mosade en kattunge!! Gissa om det var hemskt! Och jag skrev väldigt fula saker till honom. Rätt åt, vem du nu är.

Perk landar i Stockholm klockan 13. Efter en snabb tur till systemet ska jag då handla maten som vi ska äta på Askö. På Askö finns det inte ens en lite kiosk så vi måste verkligen ta med oss allt vi ska äta och behöver för att överleva! Jaiks. Krav!
Sen kommer nog jag och Perk shoppa lite. Om hon vill. Äta lunch kanske.. Eller om jag gör det innan hon kommer. Då blir det burgare isf! Yummie!
Och det bästa: hon kommer med 5 eller 6 nya Isfolketböcker! Äntligen! Jag kommer att ha böcker så jag kan läsa några veckor framöver! Tills jag måste läsa skolboken igen! Om typ två veckor.. Woho!

Nog om mig.
Nu ska jag messa Perk och fråga om lunch. Och så ska jag kolla på tv. Tror Scrubs går snart. Iofs har jag sett 99 procent av alla programmen. Vilket betyder att jag har sett alla avsnitt som jag vet finns. Men det finns kanske ett som jag inte sett, därav den ej helhundradeprocenten. (bra nytt ord)


Vi ses framför scenen ikväll.. Eller en bit ifån. Håkans fans är typ jobbigast i världen.. =)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Till Lycksele bara =P Men det ska ändå bli skönt med lite ledighet.. Var det trevligt på Håkan?

2007-09-09 @ 16:50:22
URL: http://suuussi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0