Hej och hå

Jag har så lite tid. Eller? Känns som det.. Fast i dag lär mina kära skolvänner mig gå hem tidigare från skolan eftersom jag inte mår så bra. Inte snällt mot dom heller och smittas.. I skolan måste jag vara. Har massor att göra! Fick istället en hemläxa. Som inte är gjord. Ska ta itu med den nu. Snart eller så.
Fast då kommer säkert Älsklingen ha kommit hem och då hinner jag inte börja med den. Men jag måste. Får lov att börja på en gång efter att jag skrivit klart det här inlägget.
Har inte hunnit uppdatera som jag borde gjort. Har vart borta från hemmet mycket och så har jag skaffat mig en facebook. Alla har. Jag föll för trycket. Sen fick jag Älsklingen att falla. Han som hatar sånt där. (hehe)


I helgen är det återigen fest. Jag festar allt för mycket nu för tiden! I fredags hade Kristin inflyttningsfest. Och på lördag är det Malins tur. Vi har hittat fiiinaste presenten till henne! Hoppas hon blir glad. Jag kan ta den annars =)

Och så kommer Ärla-familjen och hälsar på på fredag till lördag. Eller nån kommer nog sova över i alla fall. Vet inte vilken/vilka. Inte Älsklingen heller. Får ta det som det kommer helt enkelt.


Oj, vad det är skönt att få det-sjuka sig lite på blogget. Gör jag det i skolan är det piskrap. Lovar!




Mig och syster var lyckliga på Håkan-konserten!




Roligaste klippet: http://www.youtube.com/watch?v=j8kydGYJP4I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0