Joråsåatte

Min kamera, nya, bajsar sig. Skulle precis lägga över bilderna till datorn från avslutningskvällen. Men så startar den inte när sladden är i.. Vette vad det är för fel!
Ska prova igen snart. Så Susanne inte behöver tjata mer ;D


Har vart i skolan och haft en litteraturseminarium. Som faktiskt var lättare än jag väntat mig. Skönt! Snart är det ju dags för fältveckan på Askö. Åker på måndag. Då blir det kanske inte så många uppdateringar som vanligt. Kanske nån om jag kommer över en dator =) För jag vet ju hur mycker du älskar att läsa om mina underliga och onödiga tankar. Fast det är ju skönt att bara skriva av sig. Nu när det inte är journalistik med schemat. ;D
Men lärare frågade oss i idag "om vi inte skulle ha fest på onsdagen". Haha! Så nu ska vi festa på fältveckan. Hoppas lärarna är med bara :)


Imorgon är jag ledig! Så gott som helt ledig för jag har inget att göra med skolan! Woho! Ska typ handla hem saker inför helgen och fältveckan. Ta det lugnt. Håller tummen för att Älsklingen också är ledig imorgon. Tveksamt. Han börjar tidigt på dagarna också. Inte bra, inte bra..
Sen på lördag dyker Perku upp och hon vill kanske shoppa. Moraliskt stöd får jag vara, för nu har jag shoppat så det räcker för den här månaden :D
På kvällen är det Håkan! Ett av det här årets höjdpunkter! Har längtat sen jag fick reda på att han skulle spela! Får inte missas!!
Damn, tänkte jag köpa hem så jag kan baka till min Älskling. Glömde.. Får sticka iväg sen. Orka nu.


En gammal vän tog kontakt på msn nyss. Vi har inte pratat med varandra på säkert 3 och ett halvt år... Jag blev glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0