Lördag

Älsklingen har åkt till jobbet. Han ska jobba extra i dag. Sen bestämde vi imorse att vi ska ut och äta middag ikväll. Måste bara hitta ett ställe nu där vi kan äta. Alltid lika jobbigt =)


Daniella och jag ska nog ut på skolboksjakt senare i dag. Vi måste ha boken! Har inte köpt den än, för puckade Adlibris inte levererar den som dom säger. 2-5 arbetsdagar. Igår hade det gått fem dagar .Och ingen bok. Jävla... Så jag måste köpa den, lite dyrare nu. Bajs.




På lördag är det Håkan, inte fredag som vi trott. Sofia kan inte komma då.. Så jävla synd. Men Perk kommer i alla fall. Tillsammans med 6 nya Isfolketböcker! Woho!!!
Illa att jag får dom när jag måste läsa en skolbok. haha!





En annan dag kanske.... (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0