Men åh!

Jag stöööör mig på folk som säger att Håkan inte sjunger bra! Han sjunger visst bra! Har du hört honom sjunga sina visor eller? Du och din jävla bestämda åsikt!



Mitt firefox bajsade sig. Helt plötsligt började texten skrivas bakåt! Alltså om jag skulle skriva in en adress och skulle skriva ex. Blev det xe! Helt konstigt! Sen avslutade jag fönstret och skulle starta om, men då står det att jag redan kör firefox och måste avsluta den först. Men det går ju inte om jag inte ens har ett fönster att stänga av! Skitgrej...



Älsklingen skrev ett mess nyss
Fan, jag åkte ända till Gamla stan

Haha!

Efter att jag vaknat och kollat på tv nån timme ska jag städa. Vi ska ju faktiskt få gäster i helgen. Och så är det dags att göra det nu i alla fall..


Idé på god fredagsmat...?

Kommentarer
Postat av: jenny

jag är ett enomrt stort fan av håkan hellström. men jag måste hålla med alla när dom säger att han inte kan sjunga. han sjunger falskt när han kan sjunga bra. jag har hört honom flera gånger när han sjunger fint! men han ska inte göra det, han ska sjunga falskt. det är hans charm, jag tror att det är en stor del till varför många tycker om honom så mycket! ha en bra dag :)

2007-09-07 @ 10:00:02
URL: http://jennyliljedahl.blogg.se
Postat av: Soff

Flygande Jacob är en subergod fredagsrätt :D Med extra mycket casewnötter! Ni får ha en underbar kväll imorgon, ha det underbart åt mig också snääälla!!? Jag vill ju vara med :´( PUss älsk <3

2007-09-07 @ 10:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0