Ny telefon!



Nya luren. En Samsung X520.. Sweetans! Och med kamera! Min första mobil med kamera! haha (jag vet, jag är efter). Men den är så snygg! Handlade den för 990 spänn efter lite prutning =) Nerå, men fick billigare om jag förlängde mitt abonnemang. hehe..




Mig igår.


Har käkat pizza. Asgott! Var så hungrig! Måste läsa lite i min skolbok nu.. Tråk.


Imorgon är det förfest/förfix hemma hos mig innan avslutningsfesten och alla som jag jobbat med måste komma! Drick eller inte, men hos mig ska vi mötas upp. Typ runt 3-4 kanske.. Eller kom när du vill =)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja jag har ju jobbet så tyvärr kommer det nog inte gå =( Vet inte ens om jag hinner till tyrol i tid tills det börjar men men.. man får la se. Hoppas ni får det så trevligt hos dig!

2007-09-02 @ 19:30:05
URL: http://suuussi.blogg.se
Postat av: Anonym

Men jag menar snygging dääär! Skitsnyggt :D

2007-09-03 @ 23:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0