Snyggt Paggan!

Leif Pagrotsky kom gåendes mot mig på stan en gång. Kort som fan. Typ till min haka! Och mycket skägg. Som en tomte. Men det roligaste var inte hur han såg ut, utan vad han hade på sig. Eller rättare sagt använde. Han talade i telefonen, men i en handsfree. OCH han hade satt mikrofonens klipp-grej i skägget!! Det såg hur kul ut som helst. Varför inte i jackkragen som annat folk? Nej, jag sätter den i skägget så är den nära munnen.. Smart.


Min mage har gjort ont dom senaste dagarna. Eller åren, whatever. Köpte hem en sån där proviva frukdryck. Smakade nice. En blandning mellan youghurt och juice.
Ska laga mat till min Älskling ikväll. En fläskfilégryta som man serverar med pasta! Den är suupergod!




Ska du se EN film i år, så ska du se Pan's Labyrint. Den finns på DVD nu... Don't miss!

Kommentarer
Postat av: Soff

Haha ok, dåligt förslag då ju ;D Jag hittade en skinnjacka äntligen! Och ett par jeans och en sjal..sen blev det lite mer på tunapark =D Blir nog inge mer shopping denna månad haha.. Vi kanske hörs imorgon, om vi rings så jag får höra lite :D Maby baby! Hoppas fläskfillen smakar! <3

2007-09-07 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0