Stress!

Amagaad. Så mycket stress. Lite tid. Illa.. Hade 35 minuter på mig att åka hem från Stureplan (med buss i eftermiddagstrafiken, smart), plocka ihop delarna av vårt inte alls färdiga fältprojektrapport och skicka in innan deadline. Jag hann inte. Missade med fyra minuter. Men ska ändå skicka in en senare version. Och det var okej för läraren.
Jävla kungliga biblioteket var ju bajs! Det fanns ingen sal man kunde sitta och prata i. Det fanns inte Word på datorerna och där fick man "absolut inte använda usb-minne". Nähä? Det var därför jag fick stressa hem. Slösade bort en halvtimme på restid där vi hade kunnat skriva till nyttiga saker till vår rapport. Får se hur det går.. hehe


Imorgon ska jag nog jobba hela dagen. Sortera Whitelines-block. Kämpigt. Men kul med lite extrapengar.. Sen innebär det säkert Donken till lunch (och middag?).


Min Perk åker utomlands nästa vecka! Kommer kanske inte hinna träffa henne innan det. För jag kommer hem den helgen efter. Fan va tråkigt.. KANSKE att jag hinner åka hem ett tag nu i helgen. Det beror på skolan. Har verkligen fullt upp. Inte just i dag, eller imorgon. Men sen. Då har jag det. Typ på fredag.


SysterOBror imorgon kanske! Stand-up på hög nivå. Öl till? Nja, tror inte det. Måste vila lite med festandet tror jag... Speciellt efter i lördags. haha!


Ser fram  emot: torsdag då den 2000 kvadratmeter stora skoaffären öppnar på Drottninggatan! Shoppa? YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0