Underbara dag

Igår var en bra dag. Underbar dag. Håkan var underbar.
Sen avslutade vi med en eller tre öl på Carmen. Billigt och bra. På grund av underåriga (19) så kom vi inte in på Debaser eller ett annat ställe, vad det nu va. Så vi bestämde oss att efterfesta hemma hos mig, men det tog så lång tid att vi hann nyktra till och få olust till det.
Så vi åkte hem.
Erika var full. Hon var glad :D
Hehe..


I dag kollade vi på 28 veckor senare. Den va så jävla läskig! Hemsk läskig. Jag kunde inte ens se klart den.. Så vill du ha mardrömmar så se den. Men den var välgjord och intressant.. Men läskig!
Erika åkte sen hem och jag och Älsklingen tog en promenad och handlade lite mat. Tagit det lugnt hemma bara. Asskönt..
Imorgon åker jag på fältvecka med skolan. Är inte hemma förens på torsdag kväll.
Så ha en bra vecka!


Nu ska jag hugga in på mina popcorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0