Vilket oväder!

Det åskade och regnade som fan förut! Och mitt i det värsta hemska så åkte jag in till stan för att hämta min plånbok hos Susanne.. Mina fötter och ben blev skapligt blöta. Eftersom det var en sjö utanför hissarna till tbanan.. Så jag sjönk nästan.
Resten gick bra..



Har kommit en bit med skolgrejen också. Skönt! Får svara på dom sista frågorna snart, eller imorgon.


Håller på att laga mat nu. Och så har jag diskat. Älsklingen blev lite sur för igår. Det blir alltid samma sak när jag går ut. Jag ringer inte, för telefonen är i garderoben. Sen missar jag alltid sista tåget hem. Älsklingen blir orolig, ligger vaken tills jag kommer hem. Kan inte vara roligt.


Så han ska få en stor chokladbit av mig i dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0