Ajsing

Älsklingen har börjat med något där man hoppar och slänger sig i stadsmiljö. Det heter något speciellt men kommer inte på det nu. Så ringde han nyss och tydligen har han sträckt ryggen ganska allvarligt. Han höll på att linka till tunnelbanan och bad mig ta fram dom starkaste tabletterna vi hade när han ringde
- Lägg fram dom så att jag kan äta dom på en gång när jag kommer hem, sa han.
Så nu kommer jag ha en herre här hemma som kommer ha så ont. Aldrig har någon haft så ont som när en man har det, eller hur tjejer? (hehe)



Längtar till imorgon då jag kan inviga mina nya skor. Tror det blir med kjol/klänning och svarta strumpbyxor (så att ärren inte syns, såklart) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0