Boken är slut

Då var den boken slut. Klockan är 17:00. Vad ska jag göra nu? Kanske spela lite betapet..

Vet inte när Älsklingen kommer hem. Men det lär bli senare i alla fall. Nu är han hemma hos sin mammas familj och käkar lax-middag. Nejdå, jag är inte avis. Inte alls. Jag har ju ätit lasagnerester i dag igen. Men nu gjorde jag valet att lägga mina två hundralappar på ett par nya skor istället för på två tågbiljetter till Eskilstuna. Har dessutom gjort lite skolarbete i min ensamhet.

Såg du A nighty av Roxburys nyss eller? Gick ju på fyran.. Så jäkla rolig.

Jag tänker att jag borde gå ut och ta en promenad. Men det är så jäkla tråkigt! Tror jag sätter mig med artiklarna istället. Ska börja layouta skiten.


Rys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0