Drömmar

Lyssnade på lite mer Johnossi tidigare. Drömde om Hultsfred. Tänkte på vad jag skulle ha med mig för kläder. Vilka andra saker som vore viktiga. Tänkte på vilka artister jag kommer se.. Åh, det ska bli så himla superkul!

Alice in videoland ska släppa ny platta och samtidigt har dom releasparty på Debaser Slussen. Den 7: e maj. Måste gå dit! Deras förra skiva var superbra och nya singeln är också bra. Men jag vet INGEN som skulle kunna gå med mig. Ganska special music och verkligen inte Älsklingens stil. Kanske supa mig jättefull för att sen mingla hela kvällen. Haha. Men det är inte lika kul.

Missa inte Codjo/Kodjo på Talang på fyran. Superkul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0