En kortis

Är rätt trött. Vet inte varför. Somnade ändå både nykter och rätt tidigt igår. Kanske inte har tagit igen mig sen fredagens natt.

Jag åker med 5-tåget hem. Tänkte komma hem tidigt så vi hinner storhandla innan det blir för sent. Vi har typ inget hemma. Är mest sugen på dom där goda bröden dom säljer. Hoppas dom inte är dagsgamla utan nybakade..

Skönt med kortvecka. Undrar hur vi jobbar på valborg. Bästa vore om jag slutade vid lunch eller nåt. Ska ju till Uppsala och fira den kvällen. Tänkte höra om mina brudar vill följa med till Eskilstuna nästa helg. Mamma och pappa åker till Skottland och då finns det sängplatser över.


6 veckor praktik och skola kvar. Snart är det över...

Kommentarer
Postat av: elin

Ska bli jätteskönt med ledigt från skolan på valborg! Man får ju hoppas från ledigt från jobbet också! ;)

2008-04-27 @ 15:35:14
URL: http://eloons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0