.

Har precis kollat klart på filmen Flood. En sån där katastroffilm. Jag älskar katastroffilmer egentligen, men den här var sådär alltså. För det första fick man ingen relation till dom som var med så när nån dog så ba: jaha.. Skittrist, för den hade nog kunnat bli bra. Med lite bättre datoranimationer och sånt över flodvågen också.

Ska jag tipsa om bra filmer inom den genren så säger jag bara Twister och Dante's Peak. Den första handlar om tromber, såklart. Något som jag ska jobba med att jaga när jag blir stor. Den andra handlar om ett vuklanutbrott. Båda är väldigt bra!
Typ Day after tomorrow och sånt är bara skit. Ser för overkligt ut så det förstör hela filmen.

Ska nog läsa klart min bok nu. Vincent & Joy skriven av Lisa Jewell. Hon är en jättebra författare om du letar. Hon har skrivit i alla fall 4 bra böcker som jag har.



Borde jag skämmas för att jag inte tänker lämna lägenheten i dag, troligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0