Fix-pix

Nu är städningen klar. Tog nog lite mer än en timme, tillsammans med disken (som alltid tar längst tid). Gick på knä genom hela hallen och dammsög. För att verkligen se och få upp allt! Nyss käkade jag glass och spelade mer Seinfeld-trivia. Tycker rankingen går segt. Men whatever.

Nu ska jag spela lite betapet. Det var sjukt länge sen. Älsklingen kommer inte hem på ett tag. Nu är han på "nya jobbet" och dom ska tydligen ha lite öl-drickning där ikväll. Kul för honom. Inte för mig. Men jag får min fest imorgon, innan och efter Håkan! :D


Vad ska vi äta imorgon brudar? Förutom tacos..

Kommentarer
Postat av: soffinthepropp

Kinamat eller wok skulle vara gott, bara ett förslag när jag nu sitter med tom mage och hungrar efter mat. Typ kinamat ;) Ses imorgon älsk! Pyss

2008-04-18 @ 17:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0