Glädjerop!

Jag har vart i skolan och lämnat in mina artiklar nu. Nervigt, men jag klarade av det. Upptäckte ett slarvfel i layouten. Inte bra. Men skitsamma. Får väl ändra det sen om jag måste.. Firade med en cheese. Gött!
Och jag ska fira med ikväll då några från klassen ska mötas upp på SysteroBror. Shan Atci uppträder. Han var rätt kul förra gången faktiskt. Sen han den mörka killen som är bakom scenen på Talang 2008 på fyran. Fy fan va jag skrattade i fredags när han skämtade. Ser mycket fram emot honom! Han är dessutom polare med Björn Gustavsson.
Och mer firande blir det imorgon. Malin har bokat bort för oss 5 brudar på Patricia. Mat och dryck (och kanske dans, vem vet).

Imorgon ska jag
även på H&M:s första utbildning. Mellan 13 och 16:30. Middagen är inte förens klockan 20. Och sen i helgen åker Älsklingen hem till Eskilstuna. Traktor och Sound OE har releasparty på Raw. Är så ledsen att jag jobbar och missar det alltså. Vore skitkul. Men jag jobbar som sagt. På Älvsjö igen. Kom och hämta en tidning så blir jag glad.

Jag kommer kanske
få en ny (gammal) mobil ikväll! Älsklingen ska vara så fancy och köpa ny. En Iphone dessutom. Finns inte ens i Sverige på försäljning än. Men då får jag ta över hans Ericsson. Min första ever. Är ju en sucker för Nokia annars (halvfinsk som jag är).
Men hans har superbra kamera och massor med nice saker.
Funderar på att sälja den jag har nu då. En Samsung, vinröd. Vore det intressant?

Nu ska jag bara njuta över att vara färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0