HELT ledig

Sov länge. Gick iofs och la mig ganska sent igår också. Middagen var supergod! Käkade oxfilé och ett glas rött för 99 kronor. Och efterrätt med wienernougatglass, grädde, maräng och kolasås till efterrätt. Vi hade tänkt gå vidare, men vi satt så länge att vi blev slöa.

Hade haft utbildning på H&M tidigare på dagen. Nästa vecka ska jag börja utbildningen i butik. Fick Hamngatan! Sveriges största H&M. Spännande! Två heldagar ska jag vara där och förhoppningsvis kan jag jobba sen. Men för vanliga anställda tar det typ tre veckor minst att lära sig affären. Jag har två dagar på mig. Plus att jag har 8 butiker! Jaiks! Hehe.

Planen i dag är att bara ta det lugnt. Jag måste dock till bibblan och lämna tillbaka en bok.

Nu är magen hungrig. Redan lunch typ, men frukosten är inte äten än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0