Hjärtklappning

Första dagen på HM är klar. Snart ska jag åka för att göra den andra. Gårdagen var kul, men lång. Jobbade mellan 10 och 19:30. Snacka om att huvudet var helt borta och benen och fötterna värkte när jag kom hem. Somnade nästa bums när jag la mig i sängen.
Fick stå två timmar helt själv i kassan. Hade hjärtklappning typ hela tiden. Haha! Men det gick nog bra. Min handledare sa att hon var jätteimponerad över hur bra det gick. :D

Jag börjar alltså 8 i dag. Slutar 16. Efter det ska jag hem och sova på en gång! Sova tills jag vaknar. Skönt...

Det värsta med att jobba på HM är att nu har jag verkligen haft tid att kolla vart alla kläderna hänger. Och med det har jag hittat massor jag vill ha! Plus att när jag väl ska köpa dom så vet jag (nästan) precis vart jag ska gå. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0