Hulk

Snacka om inte-bra-känsla i magen. Är bara trött på skolan och vill att det ska bli onsdag så att jag kan lämna in den här skiten. Som tyngt mina axlar i fan tio veckor! Och helvete om läraren säger att jag ska ändra något i dag!! Då går jag och dör. Har fan inte tid för sånt. Nu är det bara layouten som gäller. 50 spänn på att hon kommer säga att jag måste ringa den och den för att komplettera. Fuck this..

Skitväder är det också. Man blir ju inte direkt gladare när man vinklar upp persiennerna. Men jag får tänka på framtiden.

Onsdag: Härliga deadline! Iofs klockan 24 men jag tänker lämna in mycket tidigare.
Torsdag: Äntligen börjar upplärningen på H&M. Fast inte i butik än
Lördag-Söndag: Jobb på Älvsjö igen. På nordiska trädgårdsmässan den här gången

Tisdag: seminarier om c-projektet. Sen hoppas jag att det är över

19 april: Håkan!
21 april: praktiken börjar
5 juni: skolan är slut
13 juni: bila ner till Hultsfred
16 juni: åka hem igen
7-9 augusti: Way out west
vinter: Austrailen...

Kollade på vädret nyss. Och dom har ju företag som presenterar vädret liksom. Och så fanns det ett:
Sergel - företag som hjälper företag att ta betalt
Låter det inte som ett företag som anställer läskiga knarkare/hemlösa för att besöka företag, skrämma dom lite till att betala till det första företaget? Hehe..


Måste väl göra mig klar för skolan nu. Skriver väl antingen ett hatinlägg, eller ett gladare inlägg sen.

Kommentarer
Postat av: poopi

låter som en plan. vi kan ju kolla in sen när de släpper mer band och se om vi vill gå på hela. annars låter ju liseberg väldigt skoj oxå! hoppas vi får sällskap av fler. Snackade med marcus (linköping) och han med vänner ska dit! så det blir asnice. shiiiit, längtar till allt. kraaaam

2008-04-07 @ 09:47:55
Postat av: Soffipropps

Psst! 13 juni är en fredag.. ;) Hoppas det går bra idag! Pyss!

2008-04-07 @ 11:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0