Jag älskar Håkan

Spelningen igår var underbart bra! Håkan är alltid bäst. Vi stod längst bak och sjöng och dansade. Även om det var lite långt från scenen.

Kvällen började med förfest och spel hemma hos oss. Sen tog vi oss till Arenan strax efter 18. Sen var det den underbart bra spelningen i typ två timmar. 22 låtar och alla lika bra. Mötte upp pappa på Gullmarsplan för att han skulle hämta hem Lisa. Jag, Älsklingen, Erika och Sofia gick vidare. Stack till Carmen för att dricka öl. Träffade Peppe och Erica och några andra där. Skällde på dom lite för att dom inte hade ringt och frågat om jag ville följa med. För sånt gör man som kompis. Dom fick skämmas ett tag.
När vi satt där så kom Håkans saxofonist också! Han ställde upp på kort och önskade oss en trevlig kväll. Asnice kille. Vi sa att han skulle hälsa Håkan. Hoppas han gjorde det också :)

Vid ett stängde Carmen och det kändes tidigt att gå hem så vi gick till Skeppsbar. (why?) Tog en öl, hade tur att vi fick sittplatser. Det var verkligen smockat där. Typ vid två tröttnade jag och Älsklingen och åkte hem. Erika och Sofia stannade kvar för att dansa ett tag. Köpte med oss kebabtallrik hem. Strax där efter kom brudarna. Tydligen hade det inte vart så kul att dansa iaf.

I dag har vi segat hemma. Erika stack hem tidigare för hon skulle jobba. Sofia åkte nyss. Älsklingen spelar poker och jag väntar på att han ska bli klar så vi kan gå ut och ta en promenad.


Bilder kommer nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0