Kom lindrigt undan

Igår hade jag då slutseminarie för c-projektet. Jag har preliminärt godkänt, vilket är skönt. Men har två kompletteringar jag måste göra. Som inte var allt för jobbiga. Hoppas jag :) Måste skaffa mig två källor till och pluppa in dom i nån text. Fixar det på fredag. Har ingen tid i dag, imorgon eller på torsdag.
Ska iväg till skolan snart igen. Måste lyssna på minst två seminarier också, vilket jag gör i dag. Efteråt ska vi fira en gång till med klassen. Tror det är tredje gången va? Mat och Carmen igen. Men ingen öl för mig. Börjar på HM imorgon klockan 10. Men cola är gott de me.

Hittade inga kläder igår. Ska göra ett nytt försök innan jag åker till skolan i dag. Hittade en snygg kjol, men i storlek 40 vilket var lite stort. Hade funkat om den satt på höften, men nu satt den högt i midjan och med hängslen, vilket gjorde att det blev lite luft. Ska kolla om den finns i någon annan affär.



Är ganska sugen på att åka utomlands faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0