Lördag

Älsklingen har åkt hem till Eskilstuna. Ryggen blev väldigt mycket bättre igår, men dock inte helt bra. Men i alla fall så åkte han hem till staden. Så jag har nu över ett dygn ensamhet att klara av. Tragiskt att jag redan nu tar för givet att jag kommer vara ensam, men det har bara hänt ett par få gånger att mina vänner överraskar mig. Tyvärr.
Har då en massa tid på mig att skriva klart mitt arbete. En hel lördag full med ordbajs alltså.

Har problems med att komma på hur jag ska göra med Grönan. Eftersom H&M inte kan garantera timmar till mig så vet jag inte nu hur mycket jag kan komma få jobba i sommar. Samtidigt vet jag inte om jag skulle orka med både Grönan och sen H&M på mina lediga dagar. Speciellt med tanke på att de två dagarna innan dom två lediga dagarna är långa, långa, heldagar.
Jag får helt enkelt bli arbetsnarkoman i sommar.

Fy fan.


Jag har nu sett Sweeney Todd. Jag älskar Tim Burton. Men snälla, vad var det här för film? Han sjönk lite i mina ögon.. I alla fall tills nästa film kommer :P


Dags att börja. Fy fan vad jag hatar skolan just nu. Hatar, hatar, hatar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0