Några saker bara

I sommar ska minst jag och Perku till Göteborg och Way out west-festivalen. För Franz Ferdinand ska spela!! Och jag tänker inte missa dom en gång till. Mitt absoluta favoritband, ever! Håkan is way behind dom så att säga. Men Håkan ska också spela då, så det blir ju superkul :D
Fast priset på biljetterna är bajs: 1300 pengar. Nästan som en Hultan-biljett fast utan campingplats. Så det blir sunkigt vandrarhem istället.

Jag tycker att alla bloggar borde bannlysa en svart bakgrund med vit text. Mina ögon ser randigt typ en kvart efter att jag läst tre sekunder på en sån blogg. Då är det mer smärtsamt en kul, tyvärr.
I've been there to.



image93
Hittade en gammal bild på min katt. Spejsad.


Har inte öppnat påsen än.. Men snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0