Öj, öj

Älsklingen kom linkandes hem igår. Han var ganska skadad faktiskt. Ryggrader ser typ sne ut och jag kan känna en kota som ligger fel. Så nu har han knaprat stark meducin och är sängliggandes. Imorgon åker vi in till sjukhuset om det inte blivit bättre. Alltså ifall kotan inte hoppat tillbaka än.
Men han är ganska krävande alltså. Han råkade bli hungrig igår vid typ elva så jag var tvungen att gå upp och koka nudlar åt honom. För det kunde han inte själv. Men såklart så fixar man ju det :)

Jag har nu skrivit 23 200 tecken av minst 25 000. Äntligen på väg, som Håkan skulle sjungit. Som by the way är bara 3 veckor kvar till vi ska se! Woho!

Ännu mer woho blir det om där jag sökte jobb hör av sig och säger att jag fick det. Hon sa att dom skulle höra av sig "inom en snar framtid" vilket kan vara i dag. Eller måndag. Men vi hoppas på i dag, eller hur?

Jäklar. Jag borde kanske börja läsa igenom mina inlägg en gång innan jag publicerar dom. Ser verkligen hur mycket talspråk jag skriver. Not good. Måste öva mig på att skriva på riktigt, eftersom praktiken snart börjar! På en riktig tidning..

Senare i dag: promenad med Håkan i lurarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0