Såja

Arbetsintervjun är avklarad. Var inte direkt nervös. Trodde det skulle bli gruppintervju för det var många andra brudar där som skulle intervjuas. Men det blev det inte. Men jag tror jag svarade ganska bra på frågorna. Håller min tumme hårt för att jag ska få det här jobbet nu. Hårt, hårt...

Nu är det slutspurt på projektarbetet som gäller. Om en vecka och en dag ska artiklarna in! Men jag är snart färdig. Täntke väl bli helt klar till imorgon för att sen layouta allt. Har min sista handledartid på måndag, vilket gör det rätt stressigt om jag måste ändra nåt. Hoppas inte..



Vill verkligen ha det här jobbet..

Kommentarer
Postat av: soff in the propp

Babe! Messa ditt personnummer så fort som möjligt, helst imorgon innan lunch! Hoppas på dig om jobbet! =)Pyss!

2008-04-01 @ 22:26:09
Postat av: Soff

Hey! Det var hultan jag skulle fixa, men jag gör det imorn när jag ska till broder för länken fungerade inte så bra.. Så imorn blir det fixat =) Pyss!

2008-04-02 @ 23:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0